gabriel napisał:
[quote
---
[b]Widzę , że jesteś bardzo zaślepiony ... jak niejaki ..pakis ..któremu odmówiłem dalszej pracy , bo nie wypłacił należnej kasy ...[/b]
---
JA PODAŁEM ODNOŚNIK DO ...polskiego katalogu do kosztorysowania , dla polaków w Norge ...
Gdybyś przeczytał , temat z przez dwóch lat na Tym Forum , to wiedział byś wszystko na ten temat ...
---
A tak jesteś tylko pieniaczem ... zaślepionym na własne... EGO... .
---
Czytaj teksty zapodane ze zrozumieniem ...!!! .
---
To co zapodałeś jest dobre , dla Norgów i Polaków którzy siedzą dobrze w branży budowlanej i znają dobrze język Norweski i inne zwroty budowlane .
---
Cen nikt mu nie da ...bo ... JAKO TAKICH CEN NIEMA ...ceny na podstawie katalogów ...ZAWSZE wylicza się samemu ... bo każdy ma inne kaszta materiałów i kosztów pośrednich i innych dodatkowych składników .
---
Masz rację w jednym , nie znam się na kosztorysach.." produkowanych w Norge " dlatego jedynie informuję o takich właśnie zabawkach dla początkujących w Norge ...
---
NATOMIAST KIEDY JA , W POLSCE ROBIŁEM KOSZTORYSY PRZY POMOCY KATALOGÓW BRANŻOWYCH , PAPIEROWYCH ... A NASTĘPNIE ... NA ..."ZUZIA"..."NORMA" ... i innych badziewiach ...to ty pewnie jeszcze byłeś w ... jajkach ... .
---
Tu w Norge , pracuję SOBIE ...jako FIZYCZNY ... , bo tak Mi jest wygodnie i tak Mi się UBZDURAŁO ...
---
Ja Tu w Norge ... pozbywam się STRESÓW... które nabyłem na polskich budowach w ubiegłym wieku ...
---
Takie wypowiedzi jak twoje i podobne , to ja nawet nie olewam , bo szkoda Moczu ...
---
Coś jeszcze masz Mi do zakomunikowania ...?
---
Popisz się ...swoją elokwencją .... niech się trochę pośmieję ... bo Mi trochę nudnawo ...
---
Dobrze , że się urlop wreszcie kończy ...
[/color][/quote]
Cen nikt mu nie da ...bo ... JAKO TAKICH CEN NIEMA ...ceny na podstawie katalogów ...ZAWSZE wylicza się samemu ... bo każdy ma inne kaszta materiałów i kosztów pośrednich i innych dodatkowych składników